בעיות עם הצנרת?

ביובית המקורית – כל הפתרונות במקום אחד!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    פתיחת סתימות ביוב בשרון

    אם יש לכם סתימה בביוב ואתם רוצים חברה שיש לה את המומחיות לבצע עבודה טובה, לטפל בבעיה ולעשות את זה במקצועיות רבה, ואם אתם מחפשים חברה כזו, אנחנו בחברת "ביובית המקורית יוסי גולן" נשמח לסייע לכם.

    פתיחות סתימות ביוב בשרון – השירותים אותם אנו מציעים

    אנו בחברת "ביובית המקורית יוסי גולן" מציעים לכם מגוון רחב של שירותי ביובית וביניהם:

    • שאיבות ביוב על מנת לפתוח סתימות.
    • פתיחת סתימות באמצעות ביובית
    • הוצאת שורשים מצנרת על מנת לשמור אותה נקייה לשימוש.
    • פינוי של בורות רקב.
    • איתור סתימות צנרת.
    • פינוי פסולת אורגנית ושפכים של בתי עסק לאתרים מורשים.

    להזמנת פתיחת סתימות ביוב בשרון 24 שעות ביממה – חייגו 054-5449944

    סתימות בביוב מבלאי של הצינורות

    פתיחת סתימות ביוב בשרון לא נדרשת סתם כך. סתימה בביוב היא משהו שמתרחש על פני זמן רב, עד שמגיע הרגע שכבר אי אפשר לדחות את הטיפול בבעיה וצריך שירותי ביובית כמה שיותר מהר. אך מה גורם לסתימות הללו? יש לכך כמה סיבות. ראשית, זו יכולה להיות מערכת ביוב שחוקה וישנה. יכול להיות שהיא עם צינורות חלודים או סדוקים ושיש שברים בצינורות או פיצוצים בצנרת, מה שעשוי להוביל בין השאר לסתימות.

    חפצים בתוך מערכת הניקוז

    עוד סיבה מרכזית לסתימות בצנרת הביוב היא חפצים שמגיעים למערכת הביוב, חפצים שאינם מתכלים ונשארים ונערמים בה זמן רב. אלו יכולים להיות לכלוך ופסולת שמושלכים לעיתים לאסלה הביתית או לכיור כמו תחבושות היגייניות, מקלונים לניקוי אוזניים, שערות, שמן, שיירי אוכל, שקיות, נייר, טיטולים וחפצי פלסטיק שונים ויכולים להיות שורשים של עצים שחודרים אל מערכת הביוב וסותמים ומפוצצים את הצנרת.

    שירותי ביובית – הרבה מעבר לאינסטלטור

    כשיש סתימה בכיור, בשירותים או בכל מקום אחר בבית, אם היא סתימה פשוטה בדרך כלל ננסה לפתוח אותה לבד או מקסימום נזמין אינסטלטור. הוא יפתח את הצנרת וינקה אותה, ואם נשמור על המערכת נקייה, יהיו לנו כמה חודשים או אפילו שנים של שקט.

    כשמדובר על מערכת הביוב השכונתית או האזורית, זו כבר עבודה מורכבת הרבה יותר ומצריכה את הטובים ביותר, אנו בחברת "ביובית המקורית יוסי גולן". עושים זאת במקצועית עם רכב הביובית ומספקים מענה של פתיחת סתימות ביוב בשרון כמו גם במקומות אחרים, ולא משנה עד כמה הסתימה היא מורכבת וקשה.

    מהו רכב הביובית?

    רכב הביובית הוא רכב שמיועד לשאיבה של מים ולניקוי מאסיבי של צנרות ובורות אותם צריך להחזיר למצב תקין. ברכב יש שתי מערכות שתומכות בפעולות הללו, יש מערכת שאיבה שמורכבת ממיכל גדול שיכול להכיל כמות גדולה של נוזלים שיגיעו אליו ומצינור יניקה ששואב את המים הללו ויש מערכת שטיפה שמורכבת גם היא ממיכל מים בהם עושים שימוש, כמו גם צינור שטיפה שיכול לשטוף בלחץ גבוה. שני אלו ביחד, מאפשרים לשאוב את תכולת מערכת הביוב ולשטוף אותה בצורה איכותית. צריך כמובן גם שתהיה חברה מקצועית מאחורי רכב הביובית, וחברה כזו היא אנחנו, חברת "ביובית המקורית יוסי גולן"

    ביובית המקורית יוסי גולן – למה לבחור דווקא בנו?

    אם אתם צריכים פתיחת סתימות בשרון כמו גם במקומות אחרים, או שירותי ביובית אחרים, אנחנו הכתובת. אנו פועלים בתחום כבר כ-40 שנה בהם צברנו מומחיות גדולה ושירותנו מאות לקוחות. לא לחינם הלקוחות שלנו חוזרים אלינו פעם אחר פעם, אלא בגלל השירות, בגלל האיכות, ובגלל התגובה והטיפול המהירים שלנו.

    שתף

    בעיות עם הצנרת?

    ביובית המקורית – כל הפתרונות במקום אחד!
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם