בעיות עם הצנרת?

ביובית המקורית – כל הפתרונות במקום אחד!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    שורשים בביוב

    להיות מחובר לשורשים – אבל מה עם שורשים בביוב?

    כולנו מודעים תמיד לחשיבות של גידול צמחים ועצים ויודעים עד כמה הם תורמים לסביבה שלנו. עם זאת, יש אזור אחד שבו הצמחים עלולים להפריע מאד, ואף לגרום להרס של תשתית הצנרת והאינסטלציה בבית או בעסק שלכם. מדובר על התופעה של צמיחת שורשים בביוב. הסיבה לכך היא פשוטה למדי: מאחר שיש נוזלים שונים בתוך הצנרת, הדבר מעודד את כניסת השורשים לצנרת, ומכאן צמיחתם וגדילתם – עד שהם מסוגלים להזיק לצנרת, לגרום לסתימות שונות וליצור נזקים בלתי הפיכים.

    חיתוך שורשים בביוב

    אז איך מתמודדים עם התופעה הזו?

    • לקרוא לאיש מקצוע – קודם כל, יוצרים קשר עם איש מקצוע המתמחה בטיפול בשורשים בביוב ויודע כיצד לפנות אותם. אדם רגיל לא יוכל לפנות שורשים, ובטח שלא יוכל לגשת לצנרת אם אין לו כל ניסיון בכך.
    • איתור מקור הבעיה – ברוב המקרים כלל לא תדעו שיש אצלכם התפתחות של שורשים בביוב. אתם כנראה תחוו סתימה מסוימת או בעיה בצנרת, אך לא תוכלו לנחש שזה בהכרח בגלל שורשים שהתפתחו שם .איש המקצוע שיגיע, יבצע בדיקה מקיפה לצנרת, כולל צילום מיוחד שלה, ורק אז יוכל להגיע למסקנה שמדובר בהתפתחות של שורשים.
    • הסרת שורשים בביוב – השלב הבא הוא כמובן הסרת השורשים עצמם. את ההסרה מבצעים בזהירות הראויה, משום שחל איסור לפגוע בצנרת עצמה. משתמשים בכלי חיתוך מיוחדים שתפקידם לחתוך את השורשים, ולאפשר להם להישטף החוצה. את השטיפה מומלץ לבצע בעיקר לפני החורף ולאפשר ניקוז מוצלח של מי הגשמים בעתיד.

    ומה עוד צריך לבצע?

    אחרי שמבצעים הסרה של שורשים בביוב בודקים האם יש צורך בטיפולים נוספים. בין השאר אם בעקבות השורשים הצטברו חומרים נוספים, אפשר שיהיה צורך לבצע פתיחה לסתימות, ולאחר מכן שאיבה של בור הביוב. אם צריך – מבצעים גם תיקון לצנרת עצמה שניזוקה כתוצאה מהשורשים, וכך אתם מקבלים את הפתרון המקיף.

    חיתוך שורשים בביוב

    חיתוך שורשים בביוב

    העצים ברחוב שמספקים לנו צל והופכים את הרחוב להיות יפה יותר, יכולים לעיתים גם לגרום לנו לנזקים. אנחנו לא מדברים על קריסת עצים או כל דבר אחר מעל פני האדמה, אלא דווקא אל מה שקורה מתחת לפני האדמה. לכל עץ יש שורשים אשר צמאים למים, וכאשר הם מזהים מקור מים כמו צנרת הביוב, הם ממהרים לחדור אליה ולגרום לבעיות. במקרה כזה, יש צורך לקרוא לחברה מקצועית המבצעת חיתוך שורשים בביוב בכדי לפתור את הבעיה ולחתוך את השורשים. חברת ביובית המקורית יוסי גולן בע"מ מספקת שירותי ביובית למגוון מטרות ובין היתר מבצעת חיתוך שורשים בביוב על ידי צוות אנשי מקצוע מנוסה.

    כיצד מבצעים חיתוך שורשים בביוב?

    במקרה שבו שורשי עץ חודרים אל מערכת הביוב ויוצרים בעיות וסתימות, הדרך הטובה ביותר לטפל בבעיה היא באמצעות חברה המחזיקה במשאית ביובית, שבה מותקן ציוד שטיפה בלחץ גבוה המתאים עבור חיתוך השורשים ופתיחת הביוב. כאשר המיקום המדויק של השורשים שבביוב ידוע יהיה אפשר להתחיל מיד בביצוע מלאכת החיתוך, ואם לא יש צורך בלהשתמש במצלמה מיוחדת בכדי לאתר את מיקומם של השורשים (בתוספת תשלום). למעשה, באופן עקרוני ניתן לבצע חיתוך שורשים בביוב גם בעזרת אינסטלטור, אך הכלים שאיתם הוא עובד אינם מבצעים את העבודה בצורה מושלמת כמו ביובית, ואף עלולים לפגוע בצנרת הביוב שלכם. ולכן – אל תתפתו לחסוך כסף ולשלם בסופו של דבר ביוקר על תיקונים ובעיות בעתיד.

    מי מבצע חיתוך שורשים בביוב על ידי ביובית?

    ישנן חברות רבות המחזיקות משאית ביובית המיועדת לפתיחת סתימות קשות, וכמובן חיתוך שורשים בביוב. עם זאת, אם אתם רוצים לוודא שהעבודה מתבצעת כמו שצריך והחיתוך יהיה מושלם, חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית ואמינה בעלת ניסיון רב בתחום כמו חברת ביובית המקורית יוסי גולן בע"מ, אשר תשלח אליכם עובדים שיודעים את העבודה ויעשו אותה על הצד הטוב ביותר. אז אם גם אתם זקוקים לביצוע של חיתוך שורשים בביוב – פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם ולפתור לכם את הבעיה כמה שיותר מהר.

    לכל שאלה או יעוץ נוסף בעניין ניקוי שורשים בביוב, אנחנו כאן לרשותכם. צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם! למגוון השירותים הנוספים שלנו הינכם מוזמנים ללחוץ כאן!

    054-5449944

    שתף

    בעיות עם הצנרת?

    ביובית המקורית – כל הפתרונות במקום אחד!
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      שורשים בביוב

      שורשים בביוב הם אחד מהגורמים המרכזיים לסתימות במערכות הביוב. ללא טיפול מתאים בשורשים שכבר נכנסו למערכת הביוב, יכול להיגרם נזק חמור יותר לצינורת הביוב כמו פיצוץ של הצנרת או שבר.

      איך נוצרים שורשים בביוב?

      השפכים של מערכות הביוב משמשים כדשן עבור העצים, לכן הם "ירצו" להגיע לצנרות הביוב.

      כאשר הצנרת אינה מתוחזקת באופן שוטף וקיימים בה סדקים ושברים, שורשי העץ יכולים להתקדם ולהגיע לתוך הצנרת ובכך נוצר מצב בו קיימים שורשים בביוב.

      כיצד ניתן למנוע שורשים בביוב?

      • באמצעות תחזוקה שוטפת של מערכת הביוב ניתן יהיה לאתר התקדמות של שורשים לעבר הצינורות, וגם אם במקרה ואחד מהשורשים כבר חדר לצנרת ניתן יהיה לחתוך אותו לפני שיתבצע נזק משמעותי או סתימה בביוב.
      • קיימים סוגים של עצים שהשורשים שלהם מאוד חזקים והם יגרמו לפגיעה בצינורות הביוב בשביל שהשורשים יוכלו להיכנס לביוב עצמו. שתילה של עצים עם שורשים פחות "חזקים" בצמוד למערכות הביוב הן פעולה מונעת.

      למי ניתן לפנות לטיפול בשורשים בביוב?

      טיפול בשורשים מצריך התערבות של איש מקצוע, מאחר ויש צורך בשימוש בציוד מתאים לחיתוך השורשים. בנוסף, ניקוי השורשים מהביוב מצריך הבנה כיצד ובאיזה גודל לחתוך את השורשים על מנת שלא תגרם סתימה נוספת.

      הביובית המקורית בע"מ, מעניקה שירותי ביובית מקצועית וזריזה ומטפלת במניעה או בניקוי של שורשים בביוב. הם יגיעו לאזור הסתימה ויבצעו בדיקה מקיפה של הצנרת. לרוב הבדיקה המקיפה תתבצע באמצעות משאית הביובית, שלה יש צינור שאיבה עם קוטר רחב ומצלמה בקצה וכך בעצם ניתן לקבל תמונה פנימית של הצנרת ולאתר את מקור הבעיה.

      לאחר שחברת הביובית המקורית בע"מ תגיע למסקנה שאכן מדובר על שורשים בביוב הם יוכלו לעבור לשלב הבא, שלב הטיפול בו מסירים את השורשים ממערכת הביוב. מאחר ויש סיכון לפגיעה בצנרת, אנשי המקצוע יפעלו בזהירות מרבית וישתמשו בכלי חיתוך מיוחדים המיועדים לחיתוך שורשי העצים. חיתוך השורשים צריך להתבצע בצורה מדויקת בשביל שהם יוכלו להישטף בזרם הביוב החוצה ולא לגרום לנזק חמור יותר. בסיום כל תהליך ניקוי שורשים בביוב יש לבדוק האם קיימות סתימות נוספות או הצטברות של שורשים שגרמו לסתימה אחרת במערכות הביוב.

      חיתוך שורשים בביוב

      חיתוך שורשים בביוב, הוא תהליך שחייב להתבצע ע"י אנשי מקצוע מנוסים על מנת שלא יגרם נזק לצנרת ולמערכות הביוב.

      איך מגיעים שורשים לביוב?

      מאחר והביוב הוא מקום המכיל כל מיני מינרלים שונים הגורמים להתפתחות וגדילת העצים, העצים "מנסים" להתקרב לצנרות. ברגע שהם מצליחים להיכנס לצנרת עצמה הם גורמים לסתימות ואף לנזק חמור יותר כמו פיצוץ או סדקים בצנרת הביוב. שורשי העצים מצליחים להיכנס לצנרת דרך סדקים וחורים שקיימים בצנרת עקב חוסר תחזוקה, וגם בחלק מהמקרים שורשי העצים עצמם מספיק חזקים בשביל לגרום לסדק או חור בצנרת ודרכו הם פורצים לצינורות.

      איך מבצעים חיתוך שורשים בביוב?

      ראשית חשוב לציין שאדם פרטי ואפילו אינסטלטור, לא יכול לטפל לבדו בחיתוך שורשים בביוב.
      בשביל לבצע את תהליך חיתוך שורשים בביוב חייב קודם כל לאתר את המיקום שלהם. את מיקום השורשים בביוב ניתן לאתר רק באמצעות ציוד מתקדם כמו ביובית. רק לאחר איתור השורשים במערכות הביוב ניתן יהיה להתחיל בתהליך ניקוי וחיתוך שורשי העצים. חיתוך שורשים בביוב מצריך מיומנות של איש מקצוע על מנת שלא ייגרם נזק חמור יותר. הרעיון בחיתוך שורשים בביוב, הוא שרוב הענפים ישטפו בזרם הביוב ויעברו דרך הצנרת. במידה וחיתוך שורשים בביוב מתבצע בצורה לא תקינה הם יכולים להיתקע בצנרת ולגרום לנזק חמור יותר.

      אלו עוד פעולות צריך לבצע לאחר חיתוך שורשים בביוב?

      • בדיקה האם קיימות סתימות נוספות במערכת הביוב.
      • ודאו ששורשי העצים אכן מצליחים להישטף בזרם הביוב ולעבור בצנרת.
        בדיקה זו היא מאוד חשובה, בשביל לא לגרום לנזק חמור יותר.
      • שאיבה של בור הביוב.
      • בדיקה יסודית ומעמיקה של מצב הצנרת. האם יש סדקים או שברים בצנרת כתוצאה מהשורשים בביוב.

      הביובית המקורית בע"מ, תדאג לבצע עבורכם את כל הפעולות הנחוצות בשביל איתור הבעיה ובמידת הצורך גם תבצע חיתוך שורשים בביוב. לביובית המקורית בע"מ, יש אנשי מקצוע מנוסים היכולים לטפל בכל בעיות הביוב בצורה יסודית וגם דואגים בסיום העבודה להדריך ולהסביר מה יכול היה לגרום לגדילת שורשי העצים בצנרות הביוב על מנת שלא תתרחש אותה התקלה פעם נוספת.

      ניקוי שורשים בביוב במחיר משתלם

      אחד מהגורמים הנפוצים לבעיות במערכות הביוב הם שורשי עצים. בעוד שלעצים יש יתרונות רבים כמו הצללה במרחבים ציבוריים, סילוק גזי חממה ותוספת עיצובית יפה ואסתטית, מבחינת מערכות הביוב העצים הם גורם מאוד בעייתי המוביל לסתימות ונזקים במערכות הביוב.

      איך השורשים מגיעים למערכות הביוב?

      מאחר והעצים זקוקים למקורות של מים בשביל לגדול ולצמוח, הם "מזהים" את מערכות הביוב כמקור החיים שלהם. כאשר מערכות הביוב והצנרת תקינות, לרוב העצים לא יצליחו לחדור את צינורות הביוב. עם זאת, כאשר מדובר בצנרת שאינה מטופלת ולא קיימת תחזוקה שוטפת יכול להיווצר חור בצינורות המאפשר לשורשי העצים לחדור לתוך הצנרת ושם הם מתפתחים וגדלים עד לשלב שהם גורמים לחסימה של צנרות הביוב.

      איך ניתן לדעת שקיימים שורשים במערכות הביוב?

      כנראה שלא נדע עד לבחינה של מערכת הביוב על ידי איש מקצוע. בעקבות שורשי העצים במערכות הביוב ייתכן שתורגש סתימה או האטה בקצב ירידת המים, אבל ללא בחינה מעמיקה והסתכלות בתוך צינורות הביוב לא ניתן יהיה לדעת שאכן מקור הסתימה היא משורשי עצים.

      איך מבצעים ניקוי שורשים בביוב?

      מזמינים חברה מקצועית לשירותי ביובית כמו הביובית המקורית בע"מ. אנשי המקצוע של הביובית המקורית בע"מ, יוכלו לאתר את מקור הסתימה על ידי צילום מיוחד ופנימי של הצנרת ולאחר מכן יוכלו לקבוע האם אכן מדובר בסתימה שנגרמת משורשי עצים או שבכלל מדובר על סתימה כתוצאה ממקור אחר. כאשר אנשי המקצוע מבינים שהסתימה בביוב נגרמת כתוצאה משורשי עצים, הם יתחילו לבצע תהליך של ניקוי שורשים בביוב. חשוב מאוד לציין שכל פגיעה בצנרת עצמה עלולה לגרום לנזק ולבעיות גדולות הרבה יותר במערכת הביוב, לכן יש לשים דגש על המקצועיות והניסיון של החברה המטפלת בתהליך ניקוי שורשים בביוב.

      כמו כן, בשביל ניקוי שורשים בביוב, יש להשתמש בציוד וכלי חיתוך מיוחדים אשר יחתכו את שורשי העצים לגדלים וצורות המאפשרות להם לעבור בצינורות של מערכת הביוב ולגרום לשורשי העצים לזרום החוצה. הביובית המקורית בע"מ, דואגת להמליץ ללקוחותיה לבצע בדיקה לאיתור שורשים בביוב בעיקר לפני שמתחילה תקופת החורף והגשמים, זאת בשביל שמערכות הביוב העירוניות יוכלו לנקז בהצלחה את מי הגשמים בחורף.