בעיות עם הצנרת?

ביובית המקורית – כל הפתרונות במקום אחד!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    אינסטלטור ביובית בהרצליה

    סתימה בביוב היא לא משהו שאפשר להתעלם ממנו. הביוב עולה והריח נוראי, וזה גם מאוד לא בריא. סתימה בביוב יכולה להיגרם מסיבות שונות וצריך לטפל בהן בצורה מקצועית ואיכותית. בדיוק בשביל זה אנחנו ב"ביובית המקורית יוסי גולן" קיימים.

    בין השירותים שלנו תוכלו למצוא:

    • איתור סתימות בביוב ופתיחה שלהם.
    • שאיבת בורות ספיגה.
    • ניקוי, שאיבת ושטיפת מתקני הפרדת שומנים.
    • שאיבת הצפות בכל מתאר שהוא ובכל סדר גודל.
    • רכב ביובית ייעודי לכל גובה ובין השאר גם ביובית נמוכה לחניונים ומרתפים.
    • ניקוי שורשים מקווי ביוב.
    • שטיפת קווי ביוב.

    אינסטלטור ביובית בהרצליה – לא שירותי האינסטלציה שאתם מכירים

    למי מאיתנו לא נסתמה הניאגרה בשירותים לפחות פעם אחת בחיים? למי מאיתנו לא עלה הכיור על גדותיו? המים במקלחת לא ירדו או כל בעיית אינסטלציה אחרת? לכל אחד מאיתנו. חלק מהבעיות הללו אנחנו פותרים בעצמנו, בלי עזרה חיצונית. לחלק מהבעיות הללו אנחנו מזמינים אינסטלטור, שמבצע כמה פעולות ובדרך כלל פותר די מהר את הבעיה. אינסטלטור ביובית בהרצליה כמו גם במקומות רבים אחרים זה כבר משהו אחר.

    פה מדובר על בעיות ביוב ברמה מערכתית יותר, בדרך כלל ברמה השכונתית או אפילו האזורית. במקרים כאלו, צריך בדרך כלל רכב ביובית וצוות מיומן שיעשה את העבודה.

    מהו רכב הביובית?

    רכב ביובית כשמו כן הוא, רכב שמיועד לעבודה על מערכות ביוב. זהו רכב שמצויד בשתי מערכות, מערכת אחת היא מערכת שאיבה, והמערכת השנייה היא מערכת שטיפה. כל מערכת כזו בנויה ממיכל וצינור ייעודי כשמערכת השאיבה היא עם צינור בעל יכולות שאיבה מרשימות, ומערכת השטיפה היא בעלת צינור עם אפשרות ללחץ מים גבוה.

    במידה ויש סתימה בצנרת הביוב, בין שאר הפעולות שואבים ממנה את המים, כדי למצוא את סיבת הסתימה ולטפל בה. לאחר שמוצאים ומטפלים צריך גם לשטוף את הצנרת, ואת זה עושים בלחץ מים גבוה.

    כל מה שמוביל לסתימות ביוב

    סתימות מערכת ביוב יכולות להיגרם משלל סיבות כשבדרך כלל אם מתחזקים את הצנרת, שואבים אותה ושוטפים אותה אחת לתקופה לא אמורה להיות בעיה. סתימה בצנרת הביוב יכולה להיות בעקבות בלאי של הצנרת מה שקורה בדרך כלל בצנרות ישנות, ויכולה להיות בגלל שורשים שצמחו בתוך הצנרת וחסמו אותה.

    הגורם האנושי גם הוא גורם מכריע בסתימות של צנרות ביוב, בעיקר בשל השלכה של חפצים שונים למערכת כמו מוצרי היגיינה, שקיות, חוטים, שערות, קיסמי אוזניים, עטיפות שונות וחפצים רבים אחרים.

    סתימה בביוב – לא רק לא נעימה

    סתימה בביוב שמצריכה שירותי אינסטלטור ביובית בהרצליה כמו בכל מקום אחר היא קודם כל לא נעימה. הריח שיוצא מהמקום הוא ריח נוראי אבל הוא לא הבעיה העיקרית. כשמי הביוב חודרים לאדמה הם פוגעים בה פגיעה אקולוגית, מכיוון שיש בביוב שמנים רעילים שיכולים לעשות נזק עצום. מעבר לכך, ביוב לא תקין הוא מצע לחיידקים ולמחלות, כך שהוא גם מאוד לא בריא וצריך לקחת את זה בחשבון.

    לבחור בטובים ביותר!

    אם אתם צריכים שירותי ביובית בהרצליה כמו גם בכל מקום אחר, אתם צריכים אותנו, חברת "ביובית המקורית יוסי גולן" המובילה בתחום. אנחנו מספקים שירותי אינסטלציה וביובית כבר למעלה מ-40 שנה, ונשמח לספק גם לכם שירות לא פחות ממצוין. הצוות שלנו הוא צוות איכותי עם המון ניסיון וידע, הציוד שלנו הוא המתקדם ביותר שקיים היום, על מנת שנוכל לזהות ולטפל בבעיות כמה שיותר מהר ובמקצועיות רבה

    054-5449944

    שתף

    בעיות עם הצנרת?

    ביובית המקורית – כל הפתרונות במקום אחד!
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם