בעיות עם הצנרת?

ביובית המקורית – כל הפתרונות במקום אחד!
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


    ביובית ברמת השרון

    נמצאים ברמת השרון? נתקלתם בבעיית ביוב בביתכם הפרטי או בעסק? יש לכם סתימה? ובכן, לרוב האנשים אין שמץ של מושג כיצד פותרים בעיות מסוג זה. בכל עת בה אתם נתקלים בבעיה, פנו אלינו, ביובית המקורית יוסי גולן – מספקים שירות ביובית ברמת השרון.

    לשירותי ביובית ברמת השרון חייגו: 054-5449944

    ביובית ברמת השרון – מהם השירותים הניתנים?

    • שירות שאיבת ביוב – מעסיקה אנשים מקצועיים ובעלי ניסיון בתחום שאיבת ביוב. במה מדובר? לא פעם צינורות מוצפים במים בשל סתימה בצנרת, אין להם דרך לחלחל למטה. מצב לא נעים הגורר אחריו גם ריחות רעים. ביובית המקורית יוסי גולן יפתחו את הסתימה באמצעות מכשור מתקדם, באמצעות ביובית ולחץ מים גבוה.
    • החלפת צנרת ביוב – חברות ביובית עוסקים גם בהחלפת צינורות ביוב. בדרך כלל אין מדובר בעניין של מה בכך. מתי יש צורך להחליף צנרת? לרוב מחליפים צנרות בשל שחיקה, בלאי וקיימת עוד סיבה – כניסתם של שורשים לצנרת. על מנת לעשות זאת, יש להוציא את הצינור הישן, ולהחליפו בחדש. כך גם הצנרת תפסיק לנזול.
    • שאיבת בורות שומן – חברות ביובית מבצעים עוד שלל סוגי עבודות אחרים, למשל שאיבת שומן מבורות. רצוי מאוד לסלק את השומן בהקדם, שכן הוא פוגע בצנרת, מזהם אותה, על מנת להפריד שומנים ולבצע עבודה מושלמת. צרו קשר עם חברת ביובית, העובדים המנוסים יבצעו הפרדה בין שומנים למים, את השומן מוציאים וניתן לרכז אותו בבור רקב, עד ששואבים אותו. הפרדתם של השומנים תפחית את זיהום הסביבה ולא תפגע בבריאותם של בני אדם. למעט זאת, גם משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה, קבעו נהלים משלהם. בתי עסק שונים חייבים שיהיה ברשותם מפריד שומנים.
    • שטיפה של קווי ביוב – לרוב אנשים מזעיקים שירותי ביוב, כאשר ישנם ריחות רעים, צנרת שנסתמה, הצפות ועוד. אולם לא מומלץ להמתין לרגע הנכון. חברה בעלת ביובית שוטפת קווי ביוב גם כאשר אין שום בעיה, שכן תחזוק הצינורות חשוב מאין כמותו. שטיפה תסייע למנוע בעיות בעתיד.
    • שאיבת הצפות – הצפות יכולות לקרות בשל שלל סיבות, למשל: הצפות גשמים בחניונים, כאשר צינור הביוב התפוצץ, כל אלה גורמים להצפה. גם בבית מן הסתם עלולים לקרות דברים מעין אלה. ביובית ברמת השרון, ישלחו אל הלקוחות אנשי מקצוע מיומנים, תפקידם יהיה לשאוב את כל המים, גם כאשר קיימת סתימה בביוב, הדבר עלול לגרום להצפה. יש להזעיק גורם מקצועי וכמה שיותר מהר, בכדי למנוע עוד נזקים.

    החברה בהנהלתו של יוסי גולן, היא בעלת וותק רב, מעסיקה את טובי העובדים ובעלת מכשור מתקדם ביותר. בנוסף, לחברה רישיון בכדי לפנות פסולת, וכמו כן, מעניקה חשיבות רבה לבעיית זיהום הסביבה! לא נמצאים ברמת השרון? הינכם מוזמנים לעיין בשאר איזורי השירות שלנו!

    שתף

    בעיות עם הצנרת?

    ביובית המקורית – כל הפתרונות במקום אחד!
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      ביובית ברמת השרון 24 שעות ביממה

      בחורף של שנת 2020 צוותי כיבוי אש וחברות ביובית ברמת השרון הוקפצו למקומות ציבוריים כמו גני ילדים, חניונים תת קרקעיים ופירי מעליות על מנת לחלץ את תושבי העיר מההצפות חמורות שהתרחשו בעיר. בזמן זה היה כל האזרחים בעיר ובמדינה בכלל נחשפו למצבם של התשתיות ומערכות הביוב והניקוז. חשוב לציין שהחורף של שנת 2020 היה חורף עם סערות קיצוניות שכללו כמויות גשם גדולות מאוד שאנו לא רגילים להם, ועדין היה ניתן למזער את הנזקים אם מערכות הביוב והניקוז היו עובדות בצורה טובה יותר.

      כיצד ניתן למנוע או לפחות למזער את ההצפות המתרחשות בעיר?

      בשביל שלא ייווצר שיטפון, יש צורך במערכת ניקוז וביוב יעילה שתהיה מסוגלת להכיל את כמויות המים. כאשר מתרחשת הצפה, מלבד מים שצריכים להיות מנוקזים למערכות הביוב מתנקזים אליה גם פסולות של ענפים מעצים, חלקי פלסטיק וכדומה. בשביל מערכת ניקוז וביוב יעילה יש צורך לבצע טיפולים שוטפים כל פרק זמן מסוים. באמצעות טיפולים ותחזוקה שוטפת, נוכל לאתר פגמים במערכת הביוב ולתקן אותם לפני שמתרחש נזק חמור יותר.

      שירותי ביובית ברמת השרון

      בשביל תחזוקה וטיפול בתקלות במערכות הביוב, יש לפנות לחברות שנותנות שירותי ביובית ברמת השרון.

      לחברות ביובית יש את הציוד המתאים בשביל לבדוק את המצב התחזוקתי של מערכות הביוב, בין אם זו משאית הביובית ובין אם זו היכולות של אנשי המקצוע שיודעים לתפעל ולתחזק את הצנרת. חברת הביובית המקורית בע"מ, מעניקה שירותי ביובית ברמת השרון והסביבה. השירות של החברה כולל מענה מידי לתפעול תקלות בביוב או תחזוקה שוטפת ושירותים משלימים.

      הכנת מערכת הביוב לפני תקופת החורף והגשמים

      את הטיפול במערכות הצנרת והביוב ניתן לחלק לפי תקופות השנה. בתקופת החורף חברות שירותי ביובית יעניקו בעיקר טיפול מידי לטיפול בסתימות ותקלות במערכות הביוב שמתרחשות כתוצאה ממפגעי מזג האוויר. בתקופת הקיץ החברות יעניקו טיפול תחזוקתי ומניעתי לקראת חודשי החורף והגשמים. בצורה זו ניתן יהיה לתחזק מערכת צינורות ביוב יעילה וטובה, שברוב המקרים תאפשר לתושבי העיר לחיות בנוחות וללא מפגעי מזג האוויר. פנו אל חברת ביובית המקורית לקבלת ייעוץ.